Tevredenheidsonderzoek

Kwaliteit binnen Fytac

Patiëntervaringen worden gemeten met de CQ index

Fytac maakt gebruik van de CQ index om cliëntervaringen te meten. Doormiddel van dit onderzoek stimuleren onze patiënten ons om de zorg verder te optimaliseren en of te verbeteren. De cliënttevredenheid wordt gemeten middels een enquête die wordt verstuurd per e-mail. Nadat de behandeling bij Fytac wordt afgesloten ontvangt u via een onafhankelijk bureau (Qualizorg) een e-mailbericht waarin medewerking aan dit onderzoek wordt gevraagd. De klanttevredenheid van de afgelopen jaren hebben wij voor u inzichtelijk gemaakt en kunt u bekijken door op één van de onderstaande jaren te klikken. De actuele klanttevredenheid is te vinden op onze homepagina.

 

“Alleen met de CQ index kan betrouwbaar een uitspraak worden gedaan over de kwaliteit van zorg vanuit het perspectief van de patiënt” …volgens mevr. D Delnoij, directeur van het Centrum Klantervaringen Zorg (CKZ).

Tevredenheidsonderzoeken per jaar
Tevredenheidsonderzoek 2016
Qualiview certificaat Fytac 2016
Tevredenheidsonderzoek 2015
Qualiview certificaat
Tevredenheidsonderzoek 2014
qualiview certificaat
Tevredenheidsonderzoek 2013
qualiview certificaat

Heeft u een vraag of wilt u een afspraak maken?

Neem dan gerust contact op met een van onze Fytac locaties.